BU BLOGDA ARA

22 Ocak 2013 Salı

konuk yazarımdan ecotools fırçalar..

ecotools fırçalarım daha yeni geçti elime.ben deneyip sizinle paylaşana kadar çok uzun bir süre geçeceğini düşündüğümden makyajfırçamın fırça uzmanı güzel sahibesi merveden bir yazı yazması için ricada bulundum.beni kırmadı sağolsun:) bakalım merve bizler için neler anlatmış;

Herkese merhaba. Öncellikle goncaya beni konuk yazar olarak kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum. Bugün sizler için ecotools markasının  6 ‘lı göz fırça setini yazdım. Ben yazın bu seti ebayden almıştım iki ay gibi uzun bi süreden sonra elime geçti ama siz hemen hemen heryerde bulabilirsiniz tek fark aradaki fiyat farkı.
Setin içinde beş adet göz fırçası birde kılıfları bulunuyor ancak malasef ben kılıfını kaybettiğim için fotoğraflayamadım. Setin içinde çıkan fırçaların hepsinin üstünde ne amaçla kullanılacağını belirten yazılar mevcut sırasıyla hepsine bakalım..





1. Ecotools Shade: Setin içindeki en sevdiğim fırçalardan bitanesi. Kesinlikle alt kirpik diplerine far sürmek ve detay çalışmak için tasarlanmış.

2. Ecotools Blend: Setin içindeki en büyük fırça. Yine ecotools yumuşaklığında ancak blend işi için tercih ediceğim son fırçalardan. Kesinlikle blend etmek değil işi. Taban far rengini sürmek yada baz uygulamak . Yahut tek renk far tercih ettiğiniz günlerde elinizi bu fırçaya sıklıkla gidebilir.

3. Ecotools Crease: setin içindeki ikinci diğer büyük fırça ve benim en sevdiklerimden üçgen köşeli olması gözün kuyruk kısmına keskin v ler çizmenize olanak sağlıyor elinizden düşürmeyebilirsiniz :)

4.Ecotools Highlihgt: Setin içindeki karıştırma fırçasına benzer tek fırça bu bence biraz daha küçüğü sadece küçük gözlüler için ideal diye düşünüyorum. Yine canınız isterse kaş altınızı aydınlatabilirsiniz tabiki.

5. Ecotools Smudge: Kalem fırça diyede tabir edebiliriz ancak bu fırça dağıtmak için fazla yumuşak daha iyilerini kullansamda ilk başlangıç için hiçde fena sayılmaz.

Kısacası ecotools fırçalarda bugüne kadar herhangi bir şekil bozukluğu kıl dökülmesi vs gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım bu açıdan kalitelerini seviyorum. Göz makyajına yeni başlayanlardansanız bu fırça setiyle fırça dünyasına harika bir başlangıç yapabilirsiniz zaten fırça kullanmaya başladıktan sonra farkı görüp hep daha iyilerini isteyeceksiniz benden söylemesi :)

           Göz makyajınız hep güzel dursun hanımlar 
        sevgiler 
       Makyaj Fırçam

sevgili merveye çok teşekkür ediyorum verdiği bilgiler için. ben de sizler gibi fırçalar hakkında aydınlandım :)



7 yorum:

  1. asıl ben teşekkür ederim beni davet ettiğin için canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yazınla bloguma konuk olduğun için asıl ben çok teşekkür ediyorum canım :)

      Sil
  2. Merve Hanım bu güzel yazı için, Goncacım ev sahipliğin için çoooooook kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim, çok öptüm bilesin:)

      Sil
    2. aa çok teşekkür ederimm:))

      Sil
  3. bende ecotools fırçaları merak ediyordum,yararlı oldu teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)