BU BLOGDA ARA

20 Ocak 2013 Pazar

golden rose yenileyici ve nemlendirici yağ

golden rose nail care serisinin vitamin booster ve cutipeel olanını aldıktan sonra bir de bu yağı denemek istedim.diğer ikisinin yazısı da yakında gelecek.


önce bundan başlamak istedim çünkü hemen etkisini gördüm.ürün jojoba yağı, tatlı badem ve aloe vera yağı içeriyor. indirimde görünce yağdan zarar gelmez diye almıştım.çok şey beklemiyordum ama bu ürün de beni yanılttı.sadece dört gün tırnaklarıma masaj yaparak kullandım.tırnaklarımın güçlendiğini şimdiden hissetmeye başladım. 4 günde verim aldığım için artık hafta da bir uygulayacağım.
nemlendirme konusunda bir etkisini görmedim ama tırnak yüzeyimi bir miktar düzeltti.
benim gibi güçsüz tırnakları olanlara önereceğim bir ürün. 3.75 tl'lik fiyatıyla da alınabilirliği artıyor..


6 yorum:

  1. güzel bir ürün gibi görünüyor canım aklıma yazdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben çok memnun kaldım :) hem yağ sonuçta zatar verecek bişi değil :)

      Sil
  2. Oje sürdüğümde tırnaklarım ilk 3 gün çok kötü görünüyor sonra toparlıyor kendi kendine ama biraz bakım yapmaktan zarar gelmez. :)
    Alınacaklar listesine yazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bence de canım, fiyatı da çok uygun uzunca bir sürede kullanılır :)

      Sil
  3. bende alınacaklar listesine ekledim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)