BU BLOGDA ARA

19 Ocak 2013 Cumartesi

golden rose dipliner..

eyeliner çekenlere hep imrenmişimdir ama düzgün çekmeyi beceremeyeceğimi düşündüğüm için almamıştım 3 ay öncesine kadar. alırken görevliye orta karar uygun fiyatlı bir eyeliner istiyorum dediğimde daha önce hiç eyeliner kullanmadığımdan, ince fırçalı bir ürün olan golden rose diplinerı tavsiye etti. ben de aldım tabi :)


3 ay boyunca bir sürü deneme yapıp güzel çekme konusunda bir buğday tanesi kadar ilerleme kaydedemeğim için -çok beceriksiz gördüm kendimi- elimde swatchladım :)
güzel süremediğim için evin içinde kullandım resmen. bu zaman zarfında yeterince fikir edindim.
görüldüğü gibi parlak siyah bir rengi var. gözde de solmadan bu şekilde duruyor.
yalnız sürdüğümde göz kapağımda bir süre ıslaklığını hissediyorum.ilk diplinerım olduğu için hepsinde durum bu mudur bilemiyorum.
fırçası kullanışlı, becerikli ellerde çok güzel sonuçlar vereceğini düşünüyorum.
4-5 saat gözümde kalmasına rağmen akma,dağılma yapmadı.
temizlemesi de kolay, makyaj temizleme mendiliyle bile rahatlıkla çıkıyor.

ben 8 tl' ye almıştım. fiyat performans açısından alınabilir bir ürün.

11 yorum:

  1. o ilk sürümdeki ıslaklık genelde bütün eyelinerlerda var,fakat keçeli gibi olan eyelinerlerda olmuyor tabiki fakat onlarda çok çabuk bitiyor kuruyor,güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme icin çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben severek kullanıyorum :) Sende güle güle kullan, elin zamanla alışır 2 dkda çekiverirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarim yakin zamanda alışırım yoksa denerken bitip gidecek :)

      Sil
  3. Bana da yakışsa tamam da maymuna dönüyorum tenim çok beyaz acayip sırıtıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh :) senin güzel gözlerin yeter napcan eyelinerı :)

      Sil
  4. Maybelline jel eyeliner aldim ama iki kere kullandim ,Yves Rocher in asansorlu goz kalemini hicbir eyelinera degismem cunku hem surumu kolay hem de eyeliner gibi duruyor kimse kalem olduguna inanmiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves rocher kalemin methini cok duydum sonunda alacagim bir tane :)

      Sil
  5. ben de bu eyeliner'ı kullanıyorum. ne zaman ço kgüzel eyeliner çekmiş bi kız görsem markasını sorsam, bunu kullandığını söylüyor. ama yok bende olmuyor beceremiyorum. incecik bir sürüyorum biranda dağılıyor kalınlaşıyor. sanırım yves rocher keçe uçlu eyeliner alacağım daha koley duruyor ve dağılmıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba bozuk falan mi kübracım dağılma problemi hiç yaşamadım ben..yves rocher kullananlar genelde memnun deneyebilirsin...

      Sil
  6. Merhaba blogumu takip edebilir imisiniz yeni açtım ^^ http://esraaertenn.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)