BU BLOGDA ARA

23 Ocak 2013 Çarşamba

golden rose cutipeel & vitamin booster


tırnaklarımı kısacık kestiğim için oje süremiyorum ya deliriyorum resmen aklımda milyon tane denemek istediğim nail art var. oldu mu şimdi kısacık tırnaklarla:(
bu zaman zarfında tırnaklarıma bakım yapıyorum ki sağlıklı uzasınlar da kırılmasınlar bi daha.golden rose besleyici ve yenileyici yağdan çok memnun kaldım.aynı markanın cutipeel ve vitamin boosterını da kullandım.


cutipeel kütikül giderici bir ürün.tatlı badem yağı,üzüm tohumu yağı ve gliserin içeriyor.tırnak etlerinize sürüp 2 dakika bekliyorsunuz. sürünce hafif bir karıncalanma yapıyor,hah işe yarayacak galiba diyorsunuz ama sonuç maalesef kötü.hiçbir etkisi olmuyor, fazladan 2 dakika bekletmeme rağmen hemde!
sally hansen instant cuticle remover almak şart oldu..


vitamin booster ise iki fazlı,kivi özlü bi ürün. bi nevi besleyici parlatıcı.ürün açıklamasına göre iyice çalkaladığınızda vitamin ve mineral bombasına dönüşüyor :) besleyiciliği konusunda bir şey diyemeyeceğim ama çok güzel bir parlatıcı.tırnaklarınızı korumak için ojelerinizin altına rahatlıkla kullanabilirsiniz.

cutipeeli önermiyorum ama vitamin booster alınabilir bir ürün..

12 yorum:

  1. Bende sally hansen instant cuticle remover var canım gayet memnunum..peeling ve tırnak eti kremiyle birlikte kullanınca daha iyi sonuç veriyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım alacağım öyle bir set yoksa tırnak etlerimi keseyim derken kendimi bir gün yaralayacağım :(

      Sil
  2. Güle güle kullan :) Ben de çok seviyorum Golden Rose'Un tırnak bakım ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım. cutipeeli sevmedim ama :(

      Sil
  3. hemen alıp deniycem teşekkürler gonca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) önemli diil canımcım :)

      Sil
  4. Ben de var bu ürün ama yumuşatma ve etlerin kolay alınması dışında çok bir etkisi yok, ama bundan sonra çok kolay alınıyor tırnak etleri . Yalnız geçen gün dayanamayıp sh instant cuticle remover aldım ondan daha memnun kaldım goncacım tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende tam yumuşatmadı bile:/ bu gidişe sh alacağım almak için bahanem olsun yeter ki :)

      Sil
  5. ben de sally hansenden pek memnun değilim hiç bir fark yokmuş gibi geliyor bana.. tanaçanın getirdiği bir cuticle remover var onu denedim çok iyiydi ama elimdeki SH bitmeden alamıyorum tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sh'ı genelde cok seviyor herkes ama sen beğenmediysen mutlaka vardır bi eksik yanı...

      Sil
  6. Vitamin booster aklımda olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de fiyatına göre iyi bir ürün :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)