BU BLOGDA ARA

31 Ocak 2013 Perşembe

flormar true color lipstick 26

bu ruju kağan parfümerideki, flormar ürünlerinden 3 tane alana ruj hediye kampanyasından kapmıştım.atmışım bir köşeye duruyor öylece.geçen gün bir deneyeyim dedim baya güzel rujmuş..


ruj bol ışıltılı.üzerine herhangi bir parlatıcı sürmenize gerek yok zaten fazlasıyla parlıyor.ilk sürdüğünüzde dudağı kurutacakmış gibi bir havası var ama kesinlikle kurutmuyor.dudağınızda yumuşacık bir etki bırakıyor.kalıcılığı orta. ben rengini de çok sevdim koyu pembe/mercan rengi arasında bir renk.


dudağı dolgun göstermeyi vaad ediyor ama öyle bir etkisi olmadığı kanaatindeyim. zaten öyle bir ruj var mı orası da tartışılır.

fiyatı 9-10 tl civarında imiş.bu fiyata alınabilir, aynı fiyatlı maybelline hydra extreme rujlara yakın özellikte..



10 yorum:

  1. Vaay, çok güzelmiş ruj!! Rengini gerçekten çok beğendim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) sana da çok yakışır ;)

      Sil
  2. rujun rengi hoşmuş,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Ruj alacaktım pek kullanmam ama ucuzmuş ve güzelmiş madem alayım bundan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) al tabi canım sür sürüştür :)

      Sil
  4. Merhabalarrrr seni blogumda mimledim :)
    Bloguma baktığın zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın.
    http://prof-dr-beauty.blogspot.com/
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)