BU BLOGDA ARA

21 Ocak 2013 Pazartesi

clinique airbrush concealer...


öncelikle makyajın 'm' sini bilmeyen bana, makyajı çok sevdiren blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum :) tabi ki öncelikli aşkım ojeler ama makyaj yapma aşkım da ona yetişti sayılır. makyaj &kozmetik bloglarını okuya okuya bi concealer almam gerektiğini farkettim ve tercihimi clinique airbrush concealerdan yana kullandım.


bende ki 04 neutral fair.
ürünün fırçalı olması kullanım açısından büyük kolaylık.arkasından çeviriyorsunuz ve ürün fırçaya geliyor.ben bir tur çevirdiğimde 2 gözüme yetecek kadar çıkıyor, böylelikle ürün israfı olmuyor.
bazen fazla çıkarıyorum ama fırçada kalan ürün kuruyup fırçayı sertleştirmiyor bu açıdan da taktire şayan bi ürün kendileri.


ürün açıklaması şu şekilde : İnce çizgi ve kırışıkların görünümünü anında yumuşatır. Özel formül, koyu halkaların görünümünü azaltır. Pürüzsüz ve kolay uygulama sağlar. Oftalmoloji testinden geçmiştir.

gelelim benim gözlemlerime;
göz altımı çok güzel aydınlatıyor ve bu işi sırıtmadan yapıyor. 
kesinlikle göz çevremde kuruluğa neden olmadı.
çok belirgin olmayan çizgilerimi daha da hafifletiyor ve çizgilere dolma yapmıyor bu açıdan da memnunum.
gördüğünüz gibi göz altlarımda koyu halkalar yok ama çillerim var. kullandığımda çillerimin görünürlüğü azalıyor. 
sonuç olarak benim beklentilerimi tamamen karşılayan bir ürün, severek kullanıyorum.

likit concealer arayışında olanlara gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün.
ürünün satış fiyatı 69 tl ama kampanyalardan ve online alışveriş sitelerinden daha uygun fiyata edinebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Göz bebeğinden gördüm seni :)

    Gayet üzel aydınlatmış,zaten bu markanın hemen hemen herşeyine güvenim tamdır.

    Yalnız umarım mekanizması bozulmaz çünkü o zaman çok sinir bozucu oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)inşallah bozulmaz ya sevdiğim bi şeyi kaybetmek istemem :)

      Sil
  2. ben de kullanıyorum , ki benim göz çevrem kahverengi ve mor halkalar var, sağolsun eğitim hayatım sayesinde oldu hepsi, neyse bu consealer gerçekten doğal, sürümü kolay, sırıtmıyor vs vs vs, kısaca göz çevresi benim gibi olanlar da gönül rahatlığı ile kullanabilir, ki ben alalı 1.5 sene olmuş, 1.5 sene boyunca açmış ama kullanmamış biri olarak kullanmaya başladım bozulma felan da yoktu hani.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)