BU BLOGDA ARA

29 Ocak 2013 Salı

bu bir bitenler ve alışveriş yazısıdır

çok fazla şey bitiremesem de çok fazla şey alabiliyorum :)
önce bitenlerle başlayalım;

gliss şampuan ve gliss saç kremini çok severek kullanıyorum.merak edenler şuraya bakabilir.yerine yenileri çoktan alındı.
2 yıldır sebamed tonik kullanıyorum bitince yeni maceralara atıldım.
sebamed gece kremi de yıllarca kullandığım bir ürün.onun yerine de yves rocher aldım.
parmex aseton çok iyi ama onu bulamayınca yerine biodeep aseton aldım.
elidor köpük işe orta karar bi ürün. bi daha almayacağım.

 aldıklarım ise;

%100 doğal liflerden yapılmış kese ve yüz temizleme diskleri aldım.bakalım nasıllar.(kese 2.95tl, diskler 3.25 tl)
gold makyaj fırçasını tırnak süslemede kullanmak üzere aldım.(2 tl)
flormar ojeler, turuncu olan ince uçlu nail art oje.(ojeler 1.45, nail art ojesi 1.80) 
garnier yağlı ciltler için bb krem, çok methini duydum attım sepete.(indirimde 13.50 tl)
sebamed göz altı kremi, çevremde kullanıp memnun olanlar var,önerilerine uydum aldım.(indirimde 15.92 tl)
roc tonik, sebamed toniğimin yerine geçti.(indirimde 33.15 tl)

bitenler gitti, yerine yenileri geldi.ne mutlu bi tablo.darısı tüm alışveriş canavarlanın başına:)


4 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)