BU BLOGDA ARA

25 Ocak 2013 Cuma

bioderma sebium gel moussant

bioderma sebium temizleme jelini, hakkında yazılan güzel yorumları duyunca almadan duramadım.yıllarca sebamed kullanan biri olarak ihanetimin güzel sonuçlanması beni çok mutlu etti.


bioderma sebium serisi karma ve yağlı, akneye yatkın cilt tipleri için uygun. sebum düzenleyici etkisi var. ürünü kullandığım zaman zarfı içinde özel günlerim dışında yüzümde sivilce çıkmadı. ürün akışkan yapıda ve herhangi bir kokusu yok. sabahları elime bir miktar alıp,akşamları ise temizleme süngerine sıkıp biraz ıslatıyorum.yüzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum.ürünün az da olsa köpürmesini çok seviyorum, köpüren ürünleri hep sevmişimdir zaten :)

yüzümü yıkadıktan sonra bir umut gözeneklerimi sıkılaştırsın diye(!) tonik kullanıyorum. sebamed kullanırken tonik uyguladığım pamuk bir miktar kirleniyordu ama bioderma da hiç kirlenmiyor.işte size temizliğin kanıtı!

bittiğinde kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.tabi 500 mllik bi ürün ne zaman biter bilmiyorum:) siz de tertemiz bir cilt istiyorsanız kesinlikle öneriyorum:)

22 yorum:

  1. ben de loreal pure zone bittikten sonra direk buna geçeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de geçmelisin canım, çok memnun kalacaksın :)

      Sil
  2. Bende almak istiyorum ama fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dnzcim şuanda onlineeczanemde bi alana bir bedava 64.50 tl. ben bioderma pore refiner ile yaklaşık bu fiyata almıştım..

      Sil
  3. tertemiz bir cilt istiyorum Goncaa:)
    Ama az daha kir çıksın dersen Clinique nin toniğini al,resmen alkol kokuyor mümkün değil çıkaracak bir şey buluyor:)
    Ama sonrasında cilt çok savunmasız kalıyor.(biten şişe deneyimleri:)
    Mario'larım bitince tercihimi bu markadan yana kullanacağım,h2o sunu kullanmıştım,neden vazgeçtimse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) o zaman al bi bioderma balikom :) alkol saboları bile çatır çatır çatlatıyo canım ya kıyamam yüzüme :):)

      Sil
  4. merhaba bende pure beauty nin temizleme köpüğü toniği ve maskesini kullanıyorum memnunum aslında ama bu ürünü her blogger arkadaş yorumladı merakta ediyorum sizin yazınızdan sonra almaya karar verdim=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) şimdiden güle güle kullan begümcüm:)

      Sil
  5. şart oldu zorla aldıracaksın bunu bana :) ama elimde daha açılmamış pek çok temizlyici var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da aldırdılar canım yaa sıra sana geldi demek ki :)

      Sil
  6. Ben eczaneden almıştım 1 alana 1 bedavaydı 60 TL ye 1 seneye yakın gitti

    YanıtlaSil
  7. içeriğinde paraben vardı bunun, yanlış mı hatırlıyorum? ben de almayı düşünüyorum ama içerik kafaı karıştırıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben olayını pek takmadığım icin dikkat etmedim canım.raf ömrünü uzatmak icin paraben olmazsa baska bisey koycaklar çünkü sabah bakıp yazacağım içeriğini...

      Sil
    2. canım içinde iki çeşit paraben var..

      Sil
    3. teşekkürler :) çok merak ediyorum yine de, denemeden edemeyeceğim...

      Sil
  8. uygulama yaptığınız süngeri nerden aldınız? bu jeli bende merak ediyorum ama bir yandan da bebek şampuanım güzel temizliyor hemde zararlı içeriğe sahip değil diye kullanmaya devam ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağan parfümeriden 2.50 tl ye almıştım.şimdi doğal liflerden yüz temizleme pedleri aldım onları deneyeceğim yarın yazısını yazacağım.
      sevgiler...

      Sil
  9. Iyi günler. Bende yaklaşık 3 haftadır bu temizleme jelini kullanıyorum, yanaklarımda pürüzler çıkmaya başladı, herkes çok memnun sizce normal mi bu? Cildin yağlı bir cilt. Doktor tavsiyesiyle aldım eczaneden. Bir de yanında sebium global 5 ml verdiler. Acaba ondan olabilir mi bu pürüzler kizariklar. bu jelle temizledikten sonra burun ve yanak bölgeme sürdüm. Ne yapayım devam edeyim mi acaba? Ya da başka bir ürün mü kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle gec cevap verdigim icin ozur dilerim.Urunu doktor onerisiyle aldiginiz icin bu tür bir durumla karsilastiginizi doktorunuzla paylasmalisiniz.Bu tarz urunler cildi temizleyerek, cilt altindaki yagin yuzeye cikmasini sagladigi icin ilk zamanlarda sivilcelenme yapmasinin normal olabilecegi kanisindayim

      Sil
    2. Fakat uzun bir sure ayni sorunlar devam ederse, cildiniz urune alisamazsa iceriklerden birine tepki veriyor olabilir.Sorunlariniz hala devam ediyorsa kullanmayi birakip basta da dedigim gibi doktorunuza gorunmenizi tavsiye ederim.Sevgiler..

      Sil
  10. Yüzümde akneler var ve çoğaldılar iyice bunu cilt doktorum aldırdı kullandım ama işe yaramadı neden acaba

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)