BU BLOGDA ARA

5 Ocak 2013 Cumartesi

bana hediye geldi :)

dün sucuyu aradım oturdum yerime.10 dakika sonra kapı çaldı boş bidonu sırtladım açtım kapıyı bi de baktım kargo gelmiş .kimden geldi ki acaba derken kafamın üstünde ampul yandı. sephoranın facebooktaki yarışmasından bi cici kazanmıştım, oydu gelen olley olley :) 


içeri girdim hemen giriştim paketi açmaya,benim minnak sultanla yarıştık resmen paketi açarken.kozmetiğe düşkün olacak prenses, daha bir yaşında ama rujun dudağa ojenin tırnağa sürüldüğünü biliyor cadı, kimden öğrendi acaba ;)  neyse neyse paketin içinden aşağıda göreceğiniz şahane çıktı, buradan sonrası bol görsel içerir benden söylemesi :) 




sol taraftakiler ve ortadaki far-aydınlatıcı grubu. sağ taraftakiler ise lipgloss-allık grubu. ilerleyen zamanlarda daha ayrıntılı bahsedeceğim bu paletten.

hediyemin içinden birde not çıktı : sephora colour pop-up store makyaj paletini mutlu günlerde kullanmanızı dileriz diye...

sephoraya lucky friday oyununu düzenlediği ve bu cömert hediyesi için teşekkür ediyorum :)







24 yorum:

  1. Şu an kıskançlıktan ölebilirim:) Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi başkası bunu kazandım diye yazsaydı bende kıskançlıktan ölebilirdim :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Goncacım yalnız ben bunu çokkk istiyordum hatta geçen seneden berriiii...nişanım çıkınca gidip de alamadım ...
    Ama yazılarını bekleyeceğim lütfen incelemesini çok sonraya bırakma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah seninde olur :) birer palet şeklinde inceleyip dilim döndüğünce anlatacağım yakın zamanda :)

      Sil
  3. çok ama çok şahane bir hediyeymiş canım :) bende kıskandım şimdi ne yalan soyliyeyim :)) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Wohoooo!!!! Ne şanslısın Gonca, gerçekten harika!!!!!!

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çekilişlerde yarışmalarda pek şansım yoktur canım, ama sephoradan bu ikinci hediyem :)

      Sil
  5. tebrikler gonca, kullan kullan bitmez bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, bence de ölene kadar kullanırım artık :D

      Sil
  6. kıskanılacak bir hediye :)

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler bende kazandım sephoradan ciciler.Blogumda daha yeni bakmak istersen çekiliş düzenledim(: sevgiler http://sherfinka.blogspot.com/2012/12/cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) seninde cicilerin ve blogun hayırlı olsun :)

      Sil
  8. Ne sürsen yakıştırıyorsun :)Bende olsa bi tanesini boydan boya sürer çıkarım dışarı valla ne emek :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim, o kadar güzel yorumlar geliyor ki uğraştığıma değiyor:)

      Sil
  9. Çok güzel ve kocaman bir paletmiş, güle güle kullan. Tebrik ediyorum! :)
    Renkler çok kullanışlı görünüyor. Güzel güzel makyajlarını da bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) daha elimi bile sürmedim makyaj konusunda sizler kadar iyi değilim henüz ama inşallah ilerleyen zamanlarda bende yaptığım makyajları sizlerle paylaşacağım :)

      Sil
    2. Yapa yapa ilerletirsin zaten. Bu paleti yarılamadan daha, sen ustalaşmış olursun bence. :)

      Sil
  10. Bu harika bir hediye olmuş. Güle güle kullan cnm ;)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. facebooktaki sayfanın adı ne acaba

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)