BU BLOGDA ARA

8 Ocak 2013 Salı

avon incredible ruj

yeni yıl öncesi herkes kırmızı rujlarını sürdü sürüştürdü. yeni yılı evde geçirdiğim için herhangi bir hazırlık yapmadım, bende kırmızı rujumu sizinle şimdi paylaşıyorum :)



avon rujları genel olarak seviyorum.bu rujun yapısı yumuşak sürümü çok kolay. dudakta kayıyor resmen. dudağı kurutmuyor,kremsi bi yapısı var ama kesinlikle konuşurken iki dudağın arasında uzamıyor, yapış yapış değil. ıslak görünüm veriyor. kalıcılığı orta.



rujun ortasında beyaz bir kısım var. mentollü bir esans içeriyor. dudağınıza sürdüğünüzde sanki mentollü şeker yemiş gibi oluyorsunuz. bu yapısıyla dudağı dolgunlaştırmayı vadediyor ama görünüş olarak dolgunluk verdiğini düşünmüyorum. sadece mentolden dolayı dudak şişmiş gibi hissediliyor o kadar.zaten bu da insanı havaya sokmaya yetiyor  da artıyor.sürdüğüm zaman ayy ancelina culi gibi dudaklarım var modunda geziyorum :)

uzun zaman önce aldığım için fiyatını unuttum gitti, ama alınası güzel bir ruj. denemenizi öneririm.

8 yorum:

  1. Tam benim aradığım kırmızı rujjjj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hemen kap bi tane avondan :)

      Sil
  2. Rengini beğendim parlak bir kırmızı. adı ne acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avonun ruju, adı incredible :)

      Sil
  3. Ben de kullanmıştım bundan, çok sevdim ve dibine kadar kullandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende çok seviyorum,ben daha hiç ruj bitiremedim :)

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor :) Keşke ben de sürebilsem nataşa gibi oluyorum kırmızı rujla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) heheheh çok güldüm gece gece:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)