BU BLOGDA ARA

30 Ocak 2013 Çarşamba

aşk ağacı tırnak süsleme / love tree nail art

sevgililer gününe sayılı günler kala herkes bir telaşta. blogların kalplerle dolup taştığı günlerde bende sevgililer gününe özel bi tırnak süsleme yaptım.benim de katkım bu olsun :)

erkenden yayınlıyorum çünkü yapımı biraz meşakkatli belki bir kaç deneme yapmak isteyen olur.daha uzun tırnakları olanlarda çok daha güzel duracağından eminim.


benim küçük aşk ağaçlarım nasıl olmuş ama?


kullandığım ojeler sırayla;
pastel 74, pastel 04 numara ve numarasını bilmediğim pastel kırmızı oje.

yüreklerinizdeki aşk daim olsun, aşk ağacınız hep büyüsün :)

10 yorum:

  1. Gonca gerçekten çok güzel olmuş canım vallahi çok sevdim bunu da..
    Sen bu işi çok güzel yapıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş peki sağ eline yaparken zorlanmadın mı ? :)

    YanıtlaSil
  3. çooook güzel bir fikir teşekkürler=)
    bana biraz iskambil kartlarını hatırlattı=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) sen deyince bende benzettim iskambil kağıdına :)

      Sil
  4. goncacım yine çok başarılı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)