BU BLOGDA ARA

1 Ocak 2013 Salı

2012'nin son alışverişi




2013te ojelerle dolup taşsın diye bol bol oje aldım:)


siyah noktalarımdan kurtulmak için bir deneme daha, hadi hayırlısı!
veee sevgili başak'ın şurada bahsedip aklıma soktuğu rimel, %40+10 indirimde olunca onu da ekledim sepetime:)



bu da sevgili kocamın istediğim ayakkabıyı bulamayınca aldığı yılbaşı hediyesi, ayakkabı hakkım saklı duruyor :)


bardağın kutusuna bayıldım, rujlarımı koyacak bu tarz bir kutu istiyordum bi taşla iki kuş vurmuş canımıniçi:)

2012 de böylece bitti gitti..hoşgeldin 2013, umarım hepimize tonlarca güzellik getirmişsindir...

12 yorum:

  1. Siyah noktalarım çok inatçılar gidip gidip geri geliyorlar. Ben onlar için türk kahvesi peelingi uyguluyorum işe yarayabilir sende de.
    (Normal bir şekilde türk kahvesini pişiriyorsun hafif ılıdıktan sonra telvesini yüzüne küçük hareketlerle masaj yapıyorsun sonra yıkıyorsun. haftada 1 yada 2 uygulanabilir.)
    Ojeler süper hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkilerde de çok inatçılar yaaa,istenmiyosunuz işte çıkın gidin dimi ama:) bu bantları bi deneyeyim türk kahvesini de denicem çok teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Bütün hediyelerini ve rimeli güle güle kullan Gonca, umarım sen de çok beğenirsin :)

    Mutlu yıllar :))) Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) rimeli denedim çok beğendim ve 25 tlye aldım çok severek kullancam :)

      teşekkürler sana da mutlu yıllar:)

      Sil
  3. Maskaradan bende de var! ve çok seviyorum:)ojeleri de güzel günlerde süresin:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş aldıkların güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok teşekkür ederim,ojeleri sürmek için can atıyorum :)

      Sil
  5. Hepsi harika :) En çok da o bardak ve o kutu çünkü ben de mug hastasıyım. Kutusu da gerçekten çok kullanışlı doldur içine ıvırı zıvırı. Güle güle kullan Gonca sen en iyilerine layıksın ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler canımıniçi :) bende kutuyu çok sevdim hemen rujlarımı doldurdum içine :)

      Sil
  6. o kutuyla bardağı nerden aldı eşiniz? bayıldım he :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)