BU BLOGDA ARA

23 Aralık 2012 Pazar

roc gentle exfoliating cream - roc hassas soyucu peeling...



yağlı ve sivilceye meyilli bir cildim var.tabi gözenek problemini de unutmamak lazım :( peeling arayışı içindeydim, en hassas ciltler için uygun ve tanecikleri küçük olduğu için gözenekleri daha da çok açmayacağı vadedilince hemen kaptım bi tane, 3 aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım..


ürünün yapısı bu şekilde. ne çok katı ne de çok akışkan.


içerisinde küçük selüloz parçacıkları var. görebilesiniz diye elimin üzerinde dağıttım biraz.

gelelim ürüne; vadettiklerini yerine getiriyor. ben haftada 1 kere, cilt bakımımı ihmal etmişsem 2 kere kullanıyorum. üstteki fotoğrafta parmağıma aldığım ürün kadar 3 kere alıyorum ve tüm yüzüme dairesel hareketlerle  ürünün tamamı cildimde kaybolana kadar uyguluyorum. içindeki miniminnacık tanecikler cildi tahriş etmiyor,yüzünüzü zımraparalamış gibi olmuyorsunuz. daha sonra cildimi ılık suyla durulayıp arındırıyorum. işim bittikten sonra aynaya baktığımda pespembe, parlak, canlı bir cilt görüyorum. cildi kurutmuyor ama ben ardından nemlendiricimi de sürüyorum. oh misss! peeling arayışı içinde olanlara tavsiye ederim
ürün 40 ml'lik ambalajda 30-35 tl arasında satılıyor.

2 yorum:

  1. merhaba,acaba yüzde ovalarken kirler soyuluyo mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölmüş deriyi başarılı bir şekilde temizliyor. ovaladıkça dökülüyor kirler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)