BU BLOGDA ARA

27 Aralık 2012 Perşembe

roc enydrial el kremi & dudak koruyucusu...


kış geldiğinde ellerim ve dudaklarım çok kuruyor ve çatlıyor. Ellerim için nivea ve vaseline krem, dudaklarım içinse pek bi faydasını görmediğim halde alışkanlıktan mıdır nedir bilmem niveanın dudak koruyucusunu kullanıyordum.



Dudak koruyucusu almaya gittim, aklımda sebamedin dudak koruyucusu vardı, ama satış elemanı roc daha iyi hem kremle beraber çok uygun fiyata geliyor deyince kremi de denemek adına bu ürünleri aldım. 






krem çok çok çok iyi nemlendiriyor. gördüğünüz miktardaki krem ellerimi nemlendirmeye yetiyor. kremin belirgin bir kokusu yok (olan çok hafif kokuda sürdükten saniyeler sonra kaybolup gidiyor )ve yağlı his bırakmıyor. bu iki şey benim için çok önemli nemlendirmesi de süper daha ne olsun. on üzerinden on!



dudak koruyucusuna gelince,kokusu,rengi ve tadı yok. gece yatarken sürüp yatıyorum sabah dudaklarım yumuşacık oluyor. yüzümü yıkarken dudaklarımı da hafifce ovalıyorum çatlamış deri parçaları dökülüp gidiyor. tek sorun sabah kalktığımda bir süre dudaklarım uyuşmuş ve şişmiş gibi hissediyorum. merak ediyorum bu ürünü kullanıpta böyle bi sorunla karşılaşan var mı?


krem 50 ml ve dudak koruyucu 4.8 gr , ikisini set halinde 16 tlye aldım...


2 yorum:

  1. Fiyatı çok uygun güle güle kullan :) Kışın en gerekli şeyler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım,kışu hiç sevmiyorum zaten bide dudaklarım çatır çatır çatlıyo daha da sinir oluyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)