BU BLOGDA ARA

24 Aralık 2012 Pazartesi

ojem: tırnaklarda ebru sanatı...


benim neyim eksik dedim giriştim water marble nail art denemelerine.uyuttum kızı,sardım sarmaladım parmaklarımı, hazırladım suyumu ojelerimi işe koyuldum. dakka bir aksilik bir, normalde fırçaya biraz fazla alsan sağa sola damlayan oje fırçadan bir türlü ayrılamadı ne hikmetse.sudan korktu herhal. neyse ojenin markasını değiştirdim bu sorunu hallettim. herkesin akıllısı benim ya hiç bir videoda simli ojeyle çalışmamışlar hadi ben çalışayım dedim cızzzzzzt! bütün damlatma işlemi gitti, simli oje suda dağılıyor ama üzerine damlatılan başka ojeler dağılmıyor :( neyse bunu da öğrendikten sonra simli ojemi ittim elimin tersiyle, bi kap daha su doldurdum tekrar koyuldum işe. bu sefer herşey yolunda gitti amma şekli doğru yere tutturmak konusunda cortladım. en azından tırnağım dışında kalan heryere çok güzel bi şekilde tutturdum bu da başarıdır :) tırnaklarıma da fotoğrafta görülen eciş büçüşler kaldı. 



her tırnağım için farklı renklerde ojeler damlattım. ustayım ya değişik renklerde  nasıl duracağını göstercem güya!




en güzeli bu oldu biraz gözünüze sokayım dedim :)



o kadar uğraştıktan sonra ortaya çıkan manzara bu olunca,kendi kendime artistliğin kime sür ojeni geç dedim ama güzel sonuç alana kadar devam,pes etmek yok! hem ilk kez deneyen biri için fena sayılmaz demi ama, azcık cesaret verin lütfen! :)

sonuç olarak denenebilir ama göz ardı edilmemesi gereken durumlar var;
etraf birazcık batabilir.
evin en kullanmadığınız odasında yapın, camı da açın yoksa oje kokusundan boğulmanız işten bile değil.
parmaklarınızı iyi sarın ki temizlencem diye aseton kokusundan bayılmayın, tecrübeyle sabittir!






6 yorum:

  1. Bence gayet başarılı olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) cesaret verdin bana, artık bu gazla bu gece de bol bol oje koklarım artık:)

      Sil
  2. Eskiden 25 kuruşa satılan zıp zıp toplar vardı onlara benziyor :) Çok tatlılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek beceremedim canım ama yine de bişeye benzetmişim baksana:)

      Sil
  3. Çok güzel anlatmıssın okurken resmen sırıttım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzünü güldürebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)