BU BLOGDA ARA

26 Aralık 2012 Çarşamba

ojem : pastel 85 & pastel 86


kocacım sağolsun 4 gündür kapı dışarı çıkmayan beni, aldı gezmeye götürdü..gezmeye çıkmışken bişeyler alıp batmadan eve dönmek ayıp olur diye kendimi kozmetik denizine şöle bi daldırıp çıkardım..her reyonu gezdim ihtiyaçlarımı (!) aldım, oje standına da sinsice yaklaştım, bi arkadaşa bakıp çıkacaktım ama olmadı, yapamadım. 8 arkadaşla eve döndüm :)




 bu ojeleri kardeş kardeş bekleşirken gördüm..pek uyumlu, pek sevimli geldiler gözüme kayıtsız kalamadım,attım sepete.. 85 numara biraz solgun bi renk zaten tek başına benim güzel, şahane, ultra süper  tırnaklarıma konamazdı, dua etsin yanındaki 86 numaraya! :)

ojelerin fırçaları biraz ince yada ben yelpaze gibi fırça seviyorum ondan bana öyle geldi.ama french için çok ideal. pastelin diğer ojeleri gibi kolay kuruyor. 85 numara ojeden 3 kat sürdüm tırnaklarımdaki renge ulaşmak için..




işte ikilinin uyumu, siz nasıl buldunuz?


2 yorum:

  1. kızım görmesin bu ojeleri sevgili gonca.:))
    tamm bir oje tutkunu ve 8 yaşında henüz.:)
    sonumuz ne olur bilemiyorum.
    :))
    takipçinim müsaden ile,
    kulvarlarımız farklı olsa da bende bekliyorum sayfama,arzu edersen elnbette.
    sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler hosgeldin :) valla bwnim kiz benimle yetisiyo benimki de oje delisi olup cikscak:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)