BU BLOGDA ARA

21 Aralık 2012 Cuma

ojem: nars 109 purple rain

 geçen günlerde sephora'nın facebook üzerinden yaptığı yarışmada kazandım bu nars ojeyi. yarışmadan 5 gün sonra elime geçti ojem. sephora benim için 109 numara purple raini seçip göndermiş, zaten mor bir oje istiyordum tam isabet!









gelelim ojeye;
sürümü kolay ama tek katta fırça izleri biraz belli oluyor yada ben oje sürme özürlüyüm :) iki kat sürdüm ve gayet güzel bir görünüm elde ettim.
kuruması da gayet hızlı, kuruycam diye insanı kahretmiyor.düşünün ilk defa bir ojem bozulmadan kurudu pek sevindirik oldum :=)
ve görüldüğü gibi parlak bir oje içinde belli belirsiz küçük ışıltıları var.
ojenin fırçasına da değinecek olursak flormar, golden rose gibi ojelere göre biraz daha ince ama sürümü zorlaştırmıyor.ben ojeyi her açıdan çok sevdim nars aldığı övgüleri gerçekten hakediyor!


not: bu arada farkettim manikür zamanım gelmişte geçiyor :)

3 yorum:

  1. Merhabalar aynı ojeyi kazanmışız bende bir post hazırlamıştım bununla ilgili (: sende çok güzel durmuş http://www.sherfinka.com/2012/12/sephora-hediyeleri.html hem twitterdan hemde buradan takibe alıyorum (: postlarını okumaya devam edeceğim başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım:) ben çok beğendim rengini. hemen bakıyorum bloguna:)

      Sil
  2. Renk gerçekten de çok şık, şişesi de :) Ama sürmeye kıyamaz insan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)