BU BLOGDA ARA

30 Aralık 2012 Pazar

ojem: flormar supershine 23 & alix avien 164


yeni yıla bir kala kırmızı ojemle karşınızdayım :)




flormarın bu kırmızısına ba-yı-lı-yo-rum! o kadar parlak ve gösterişli ki elim ikide birde bu ojeye gidiyor :) bu kırmızı yılbaşı için biçilmiş kaftan bide simi ekledik mi üzerine miss!


ojeleri sürdükten sonra parlatıcı falan kullanmadım ama şahane parlak tırnaklarım oldu. flormar 23 supershine adını hak ediyor da bir de long wear vaadini yerine getirse çok güzel olacak.biraz dayanıksız bir oje bir günde sağından solundan bozulmaya başlıyor maalesef..


işte size bir yeni yıl ojesi örneği daha , beğendiniz mi?


not: tırnak dibi etlerimle başım büyük dertte bana bir çözüm önerisi lütfen...




6 yorum:

  1. Enfess olmuş :) Ellerine sağlık tam yılbaşılık harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım beğenmene sevindim:)

      Sil
  2. gerçekten hoş olmuş,tarz olarak hemen hemen aynı,renk olarak farklı olmuş yılbaşı ojelerimiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet neredeyse aynılar,bende bunun siyahını yapacaktım ama kırmızının cazibesine dayanamadım :)

      Sil
  3. Çok hoş görünüyor ojeler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)