BU BLOGDA ARA

29 Aralık 2012 Cumartesi

nob asetonsuz oje temizleme mendili...


çok sık oje değiştiriyorum. buda aseton kullanımımı doğal olarak arttırıyor. asetona sağlıklı bir alternatif ne olur ki acaba diye aranırken nob asetonsuz oje temizleme mendiliyle tanıştım.




İçerisinde 30 adet incecik mendil var. Oje çıkarma konusunda başarılı ancak elleriniz yağ içinde kalıyor. yıkayınca geçtiği için bu bir sorun sayılmaz bence. Simli, koyu renk ve 2 kattan fazla sürülen ojeleri çıkarmakta başarısız değil ama biraz fazla mendil harcıyorsunuz.biraz da sağa sola bulaşıyor bu bir sorun  işte! 2 mendil ojeleri çıkarmak, 1 yada 2 mendil de ojelerin bulaştığı diğer yerleri temizlemek için harcanıp gidiyor.tırnakları kesinlikle kurutmuyor hatta nemlendirdiğini bile söyleyebilirim… aseton gibi ciğerleri yakan bir kokusu olmaması da çok büyük bir artı..



Akma derdi yok. pamuk ihtiyacı yok. Çantada kolaylıkla taşınabilir ve en önemlisi sağlıklı bir ürün. yağlı oluşundan dolayı, herkes sever mi bilmem ama denenebilir bir ürün...

Çeşitli yerlerde 3-4 tl arasında satılıyor..


bir son dakika haberi : kendinden hafif simli ojeleri çıkarmakta başarılı ama şurada kullandığım simli ojeyi çıkarmakta başarısız oldu!






8 yorum:

  1. ben de beyaz olanını denemiştim, yeşil ojelerimi çıkarırken. elimin her yerinin yeşil yaptı ve tırnak kenarlarını çok iyi temizleyemedi. biraz daha geliştirmeleri gerek bu ürünü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu ojelerde aseton da tırnak kenarlarını yeterince temizleyemiyor bence. parmağın heryerine bulaşıyor bu konuda sana katılıyorum bide parmaklarımı temizlemek zorunda kalıyorum. asetonsuz olması beni cezbettiği için kullanmaya devam ediyorum ben.

      Sil
  2. Özellikle açık renkli ojeler için ve sanırım o yağ tırnaklar kurumasın beslensin diye. Daha sonrasında tırnaklarını iyice ovabilirsin o yağ ile. Bu markadan genel olarak kullananlar memnun ben başka bir marka denemiştim o çok kötü idi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağ konusunda sıkıntım yok benim de yıkayınca geçip gidiyor. koyu renk ojeleri çok fazla bulaştırıyor ve simli ojeleri çıkarmakta çok yetersiz..tamamen aseton kullanmaktan iyidir ama önce bununla temizleyip inatla çıkmayan yerlere asetonla saldırıyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. :) öyle tabi ama çok sık oje değiştiriyorum ben. o yüzden olabildiğince uzak duruyorum asetondan...

      Sil
  4. Çok güzel ürün.mor olanından kullandım ben de..
    iki liraydı ilk çıktığında gratiste gördüm 4 e çıkmış..
    Benzinden daha çok zam aldı mübarek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) gerçekten başarılı bir ürün:) benzin de geri durmadi zamlandi bugün :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)