BU BLOGDA ARA

3 Aralık 2012 Pazartesi

merhabalar..

   kızım doğduğundan beri iş hayatıma 2 kısacık yıl ara verdim. evimin kadını çocuğumun anası oldum :) tontoşum artık 11 aylık oldu kendi kendine oyunlar oynayıp, eğleniyor ve tabi eşim işten gelene kadar bana da bilgisayar başında geçirecek zaman kalıyor :) o güzellik bloğu senin, bu kozmetik bloğu benim gezip duruyorum.malum makyaj, kozmetik kadınların vazgeçilmezi..blogları gezerken, hadi çekilişlere de katılayım bari dedim, bana bir çekilişten bir şey çıktığı görülmemiş şeydir ama olsun :) eee bencillik yapmayayım haberi olmayanlara duyurayım istedim ve blogu açtım. indirimler, moda ,güzellik sırları ve magazin haberleri burada. şimdiden herkese iyi eğlenceler ve bol şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)