BU BLOGDA ARA

19 Aralık 2012 Çarşamba

maybelline color sensational 760 luminous cocoa

kağan parfümerinin yılbaşı indiriminden aldım bu ruju. testerları denemek istemediğimden, sadece kolumda swatchlayarak aldığım için sevip sevmeyeceğimden çok emin olamamıştım, ama iyi ki almışım :) 





kolda swatchlanmış hali.çok anlaşılmasa da küçük ışıltıları var..






dudakta görünümü ise böyle. daha çok lipgloss havası var. ışıltılı, güzel tonlu bir kahve. rujun rahatsız etmeyen  hafif bir kokusu var. sürümü yumuşacık, dudağı ışıltılı olmasına rağmen kurutmuyor. severek kullanacağım bir ruj oldu. favorilerim arasına girdi bile. fiyatı 16 tl, ben indirimden 10 tl ye aldım.

not: ben bu postu hazırlarken benim muzur kızım ruju kapmış, kapağını açmış ve ruju mıncıklamak suretiyle yarısını heba etmiş. bu ruj benim ilk bitirdiğim ruj olma şerefine de nail olacak anlaşılan:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)