BU BLOGDA ARA

26 Aralık 2012 Çarşamba

makyaj kitaplarım...


makyaja olan aşkım arttıkça profesyonelleşmek adına aldım bu kitapları..



birincisi leighton toselli'nin makyaj ve güzellik kitabı.büyük umutlarla almıştım ama pek umduğum gibi çıkmadı. internet bilgilerinin kitaplaştırılmış hali. resimli anlatımı olması güzel, bir kaç püf nokta dışında çok işe yarar bir şey bulamadım...


ikincisi ise yılmaz arıkan'ın uygulamalı makyaj eğitimi kitabı. diyeceksiniz ki sinema tiyatro makyajıyla ne işin var, aslında yok. ama tiyatro- sinema- televizyon makyajı yapan bir kişinin bu konuda kaydadeğer bilgiler verebileceği düşüncesiyle aldım.indirimde olması da kararımı etkiledi tabi. doğrusunu söylemek gerekirse saman kağıda baskı ve siyah beyaz resimleri olmasına rağmen birinci kitaptan daha iyi buldum.

sonuç olarak kitaplarda umduğumu bulamadım, internet üzerinden öğrenmeye devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)