BU BLOGDA ARA

20 Aralık 2012 Perşembe

kağan parfümeri alışverişim...

afyonda bulunan tek ve güzel kozmetik cenneti kağan parfümeriye bolca yolumu düşürüyorum. fiyatlar diğer kozmetik ürünler satan yerlere oranla daha makul ve  çalışanları da bir o kadar nazik.dün yine oje dolu bir alışveriş yaptım.bakalım neler almışım;





pastel mat siyah oje 38 numara
pastel new year glitter 312, çam ağacı gibi :)


flormar supershine siyah oje 40 numara
flormar plus quartz 003 numara


biodeep aseton;  nob asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorum ama koyu renkli ojeleri çıkarmak için aseton da kullanmam gerekiyor.
flormar oje kurutucu; daha önce denemedim tavsiye üzerine aldım, deneyip anlatacağım.


clinique airbrush concealer 04 neutral fair
ve flormar 113 numara beyaz göz kalemi

işte böylee. herkese bol alışverişli musmutlu günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)