BU BLOGDA ARA

30 Aralık 2012 Pazar

gliss üçlüsü..

o kadar şampuan saç kremi denedim yok yok yok! bi türlü uyumu yakalayamadık..



sonunda gliss'in cansız ve mat saçlar için olan serisini denedim ve beğendim..aksi bir etkisini görmediğim sürece uzun yıllar kullanabirim..



 onyüzbininci şampuan denemesinden sonra işte budur dedim, nihayet! kimini kullandım saçlarım çalı süpergesi gibi oldu, kimisi çabuk yağlandırdı, kimisinin kokusu kötüydü... glisste öyle çoook mucizevi bi şampuan değil ama ince telli, kıvırcıktan bozma dalgalı saçlarımı süpürgeye çevirmiyor. ben de tarıycam diye yoluk yoluk olmuş saçlarla gezmiyorum.saçlarım çok kırılmadığı için sık sık kestirmem de gerekmiyor, saç uzatmanın keyfine vardım sonunda :) saç dökülmesi problemim de fark edilir şekilde azaldı.çabuk ve çok köpüren bi şampuan.saçlara hacim de kazandırıyor.


kremi her banyodan sonra saçlarımın uçlarına uyguluyorum. saçlarım daha yumuşak ve kolay taranır hale geliyor. bir de krem kullananların en büyük problemi olan çabuk yağlanma sorunuyla karşılaşmıyorum.krem kullansam da kullanmasam da  saçlarım 2. günün sonunda yağlanmaya başlıyor.bu açıdan da şukela bir ürün. Kokusu da çok güzel.


durulanmayan sıvı saç kremine gelirsek, ne fayda gördüm ne zarar. öyle çok sık kullandığım bir ürün olmadı. kokusu çok güzel o yüzden banyodan sonra bazen iki fıs sıkıyorum saçlarıma mis gibi kokuyorum. birde saçlarımı düzleştirdiğim de yada maşa yaptığımda ısıtmanın vermiş olduğu o kokuyu gidermek için kullanıyorum. bitince tekrar almayacağım bir ürün çokta elzem ve fonksiyonel değil.

kısacası ben gliss ürünlerinden memnun kaldım denemenizi öneririm..


6 yorum:

  1. Ne güzel, ben yıllardır arayıştayım hala uygun saç ürünlerimi bulamadım :) Çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de uzun zamanımı aldı bulmak ama buldum, darısı başına :)

      Sil
  2. Ben de aldım Gliss setini, şu an sadece durulanmayan saç spreyini kullanıyorum diğer şampuanım bitince onu da kullanacağım bakalım nasıl :)

    Benimki Oil Nutrition olani, sarısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pek bi faydasını görmedim ama daha düzenli kullanayım bakalım fikrim değişecek mi *,*

      Sil
  3. bu benim şimdiye kadar kokusunu en çok sevdiğim şampuandı :) ama artık üretilmiyor sanırım çünkü hiçbir yerde satılmıyor. ben de yeni maceralara atılıp himalaya'yı denemeye başladım :)

    YanıtlaSil
  4. Artik yok onun yerine mat ve cansiz saclar icin yesil renkli gliss uretiliyor ama hic memnun kalmadim.glissten artik vazgectim pembe serinin uretimi bittikten sonra .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)