BU BLOGDA ARA

21 Aralık 2012 Cuma

flormar oje kurutucu sprey..

eğer oje sürdükten sonra  aklınıza yapacak birçok şey geliyorsa ve yapmadan duramıyorsanız sizde benim gibi bozmadan oje süremeyenlerdensiniz demektir. cümleye bak be! :)




şaka bir yana ne zaman oje sürsem murphy kanunları  benim için işlemeye başlıyor. ya kızım uyanır, ya sucu gelir, yanlış numara arar, hiç olmadı bacağım kaşınır bi şekilde bozulur ojelerim..işte bu anda devreye flormarın oje kurutucu spreyi girer ve sorunu şip şak halleder :) ben denedim acayip memnun kaldım tam bir oje kurtarıcı.ojeyi parlatmıyor yada matlaştırmıyor. sadece görevini yapıyor.kağan parfümeriden 400 ml'ini 7 tl gibi komik bir rakama aldım. oje kullananlara şiddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. bu spreyi ben mi kullanmayı başaramadım acaba :s nedense kurutmuyor gibi geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojeyi sürdükten sonra bir dakika bekleyip iki fıs sıkıyorum ben, çok faydasını gördüm..belki ürün bozuktur yada beklemeden hemen sıkıyosundur?

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)