BU BLOGDA ARA

16 Aralık 2012 Pazar

flormar 122 & flormar supermatte m127


bu aralar şu nail art işine fena sarmış durumdayım. ojelerle zaten aram hep iyiydi ama mesleğim yüzünden haşır neşir olamıyordum.yaklaşık bir buçuk yıldır da mesleğime ara vermeme rağmen kızımla ilgilenmekten fırsat bulamadım. ama artık kızım büyüdü istekleri nispeten azaldı bende birazda olsa vakit bulabiliyorum kendime...


haftasonunu fırsat bilip ziyaretime gelen kardeşim bana tırnaklarını tual olarak sundu.tırnakları da uzun ve güzel olunca bol bol uğraştık :) daha çok şey yaptık ama size sunabilecek kadar iyi ve uyumlu olan bu oldu..


şimdilik noktalama en kolayı oldu, renkleri de uydurduk zannımca :) daha yeniyim, azimliyim, becereceğim :)


flormar 122, flormar supermatte m127 ve flormar supershine 01 parlatıcıyı kullandık...

2 yorum:

  1. bence çok hoş olmuş keşke ortayada birşeyler koymuş olsaydın daha iyi görünebilirdi ama çok hoş gerçekten=))

    bloguma da beklerim
    desenlioje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) gördüğüm örnekte böyleydi zaten ilk denemem acemi işi :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)