BU BLOGDA ARA

22 Aralık 2012 Cumartesi

clinique all about eyes serum de-puffing eye massage..


yine kağan parfümeriden :) yaptığım bir alışverişte hediye olarak vermişlerdi bu ürünü.ürün göz altı şişliği ve torbalarını iyileştirmeyi vadediyor.



ben 1 ayı aşkın süredir gece gündüz kullanıyorum ve çok memnunum.göz altına müthiş bir serinlik veriyor ve çokta güzel nemlendiriyor.ürün bilyeli ambalajda bu yüzden uygulaması da kolay.göz altımda içten dışa 2 kez gezdiriyorum, tamamdır! benim göz altlarımda torba,şişlik veya morluk sorunu yok ama olumlu etkisini gördüm.göz altlarım artık daha aydınlık ve sıkı görünüyor.bendeki 5 ml'lik ambalajda, daha da uzun süre kullanırım çok bereketli çıktı maşallah :)sonuç olarak ben çok memnunum ve denemenizi öneririm.

not: serinletme özelliğinin artması için dolaba koymamı önermişlerdi ama dolaba koysam kullanmayı ihmal ederim diye koymadım.siz koyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)