BU BLOGDA ARA

27 Aralık 2012 Perşembe

ojem: cecile 88 & cecile 19



ilk defa cecile marka oje aldım. fiyatı 1 tl gibi komik bir rakam. cecile 88 benim ilk yeşil ojem.nail art denemelerinde kullanmak için aldım ama rengini çok beğenince süreyim dedim.yarı mat bir oje. cecile 19 ise pembe alt tonlu çok güzel bir bordo ve mat bir oje. 



ojelerin sürümü kolay, çok fazla fırça izi bırakmıyor - çok fazla bırakmıyor diyorum çünkü oje sürme konusunda özür katsayım biraz yüksek eminim usta ellerde hiç bırakmayacaktır - ve çabucak kuruyorlar.fırçaları tam benim sevdiğim tarzda yelpaze gibi açılıyor.ben bu tarz fırçalarla daha rahat oje sürüyorum.tek sorun kokusunda, tinercilere ver koklasın kafayı bulurlar resmen.oje gibi değilde uhu-404- bali ne derseniz artık öyle bi kokusu var. kuruduktan sonra koku kayboluyor.



tırnaklarımdaki renge ulaşmak için yeşil olanı iki kat, bordo olanı ise tek kat sürdüm. dünden beri tırnaklarımda, herhangi bir çizilme soyulma yok. fiyatına göre performansı süper! eğer kokusuna da sürene kadar dayanırım diyorsanız alın sürüp sürüştürün :)


2 yorum:

  1. Tam yılbaşı işi olmuş çok hoş olmuş valla :) Eline sağlık ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılbaşı işi olanı daha yayınlamadım yayınlayınca onu daha çok beğeneceğine eminim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)