BU BLOGDA ARA

19 Aralık 2012 Çarşamba

karışık oje denemesi...






 nail art denemesi yaparken, birde ojeleri birbirine karıştırayım dedim bozulan ojeyi daha da çok bozmak fikri çıktı ortaya :) aslında maksadım max factor'ün 23 numaralı hot pink ojesini sizlere anlatmaktı ama fotoğraflayana kadar bir gün geçti. yemekti çocuktu vs. uğraşmaktan bozuldu gitti, bende birkaç ojeyi karıştırarak tekrar canlandırdım ojelerimi :) iki tırnağıma beyaz ağırlıklı, diğer üçüne pembe ağırlıklı uyguladım. nasıl olmuş?




tabanda max factor 23 numara hot pink var.
üzerine golden rose 04 kireç beyazı ve flormar supershine 04 numara damlattım 
biraz kurumalarını bekledikten sonra kurutulmuş ıslak mendille dağıttım.
en üste ise alix avien 164 numara gri sim kullandım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)