BU BLOGDA ARA

12 Aralık 2012 Çarşamba

biodermalarıma kavuştum :)


her blogda okuyup da, merak ettiğim biodermalarıma kavuştum sonunda :) onlineeczanem 'den daha önce yaptığım alışverişlerden çok memnun kalmıştım, bioderma kampanyasından yararlanıp aşağıdaki bebekleri uygun fiyata aldım ve çok mutluyum :)



temizleyici olarak yıllardır sebamed kullanıyorum. ama artık cildime iyi gelmiyor, bu ürünü denemeye karar verdim bakalım anlaşabilecekmiyiz :)


h2o sensibioyu denedim güzel bir ürün, sebium özellik olarak daha uygun benim cildime, memnun kalırsam daha büyüğünü alıcam.


 sabunu kardeşçeyizim için aldım,onun da sivilceye yatkın bir cildi var memnun kalırsa seriyi tamamlarız artık:)



gözeneklerimden kurtulmak istiyorum ve bu üründen meded umuyorum, bakalım sonuç ne olacak!?



bioderma ailesi evime hoş gelmiş sefalar getirmiş :)

5 yorum:

  1. çok güzel ürünler ben uzun süredir kullanıyorum pore refinerı denemedim sadece. H20 micellaire solution u sadece göz makyaj tenizleyici olarak kullanıp sebiumu tüm yüz için kullanabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebiumu göz temizliği için de kullandım ve yandım :) tavsiye için teşekkürler h2o ile göz temizliğine devam... pore refineri 12 aralıktan beri sadece geceleri kullanıyorum henüz bi etkisini göremedim ama bitince mutlaka yorumlayacağım..

      Sil
  2. Biodermadan bende cok memnunum ancak pore refineri denemedim ve cok merak ediyorum. Sonuctan memnunmusun? Bende blog dunyasında yeniyim banada beklerim

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 aralıktan bu yana kullanıyorum henüz olumlu bir etkisini göremedim :( ürün açıklamasında çok iyi bir makyaj bazıdır yazıyor baz olarak kullanmadığım için bu konuda bişi söyleyemiyeceğim.. öyle mucize bir ürün değil denemediğin için üzülme :)

      Sil
  3. Bu yazini cok imrenerek okudum Gonca :) Benim yasadigim yerde Bioderma'yi online satiyorlar sadece ve 1 sisesi 30 dolar en az :( Tr'den getirdiklerim de bitmek uzere :( Bioderma ile makyajimi cikarmaya basladigimdan beri sivilce problemim cok cok azaldi bu arada. Demek ki cidden iyi temizliyor ve tahris etmiyor.

    Gule gule kullan!
    kozmetikdenizi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)